Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
Strona 1 z 2: 12
|
Toyota Celica VII - Blondyna ;) Głodnego
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 02 marzec 2013 19:04:26
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
Samochód: Toyota Celica VII 1.8 VVTL-i pakiet G-ts Silnik: 2ZZ-GE Przeniesienie napędu: sprzeglo exedy stage 1 Zawieszenie: seria Hamulce: tarcze nawiercane wentylowane kepler klocki greenstuff Układ wydechowy: seria + sportowy kat Układ dolotowy: wkladka K&N Koła: 205/50R16 yokohama S drive zima seria Wnętrze: seria Audio: seria Body: wersja przedliftowa lotka TRD lapmy przod europa antenka z hondy s2000 zderzak przod europa Krótki opis planów zmian: komputer ecu TS + wymiana lift boltsow + swiece denso irydowe + xenony + filtr oleju K&N + dywaniki - lampy tyl polift - Krótki opis/historia samochodu: kochanka zakupiona 2 lata temu poczatkiem czerwca, od szanownego doktorka ktorego pozdrawiamy wraz z celica. wyprawa z gor do pulaw , przebyte kilometry oplacily sie do autka przekonalem sie dopiero po 3 przejezdzie , natomiast po przyjezdzie okazalo sie ze wczesniej auto mialo maly wypadek w prawe drzwi ktore zostaly zamienione na inne. przy rozebraniu auta do projektu i po glebszym sprawdzeniu nie bylo wiecej przykrych przygod. wczesniej auto bylo w oplakanym stanie po za silnikiem i wnetrzem , ale tego szukalem do projektu. zmiana koloru i rozne detale zakonczyly projekt powodzeniem i spelnieniem marzen. projekt zaczal sie poczatkiem zimy , dostalem ja w swoje rece koncem kwietnia. tak wygladala gdy kupilem : w czasie prac: aktualnie : Edytowane przez damiansd4hide3 dnia 21 marzec 2013 21:15:33 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 02 marzec 2013 21:21:08
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Bardzo ładna celica naprawde godna uwagi Ale wydają mi sie koła troche za małe jak na gabaryty tego samochodu ale to pewnie z czasem też zmienisz. Jak wogóle sprawuje się ten Toyotowski system VVT-i ? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
szwarceneger1603 |
Dodany dnia 02 marzec 2013 23:51:17
|
Poziom 8 Postów: 24 Data rejestracji: 01. marzec 2013 |
No Łukasz wkońcu blondyne przedtawiłeś Opis zgodny z prawdą potwierdzam. Na własne oczy widziałem. Próbowałem coś doradzić A poza tym ślicznotka jest |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 11:14:52
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
dzieki Damian, 18 wygladaja bardzo ladnie na celice, ale ja poszlem na kompromis pomiedzy wygladem a osiagami, teraz alu sa malowane na bialo wiec optycznie powinny sie zwiekszyc. system vvti bardzo mi przypadl do gustu od poczatku lubuje sie w v-tecu jednak biala celina to bylo marzenie, w gruncie vvtLi jest bardzo podobny. do 4 tys rpm jest spokojnie i cicho niczym sie nie wyrozniam od innych aut to samo ze spalaniem mozna zejsc ponizej 10 tym bardziej ze przy 1.8 silnik jest bardzo elastyczny potrafie 6 jechac 50 nie mulac ale skrzynia cierpi. powyzej 4 rpm autko zaczyna w miare isc a gdy wykreci sie powyzej 6 zaczyna sie bajka jest bardzo glosna ale jedzie potrafi tez wtedy lykac kolo 20 no ale cos za cos za to ja wlasnie kocham |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 12:08:23
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
No tak 18 były by przepiękne na tym aucie na osiągach wiele bys nie stracił myśle, zależy też od opony i wagi felgi. to jednym słowem VVT-i jest 2 funkcyjny, na miasto jak i do wyścigów. A powiedz mi ty masz zmienne 2 wałki czy 1 ? Oglądałem twoje filmiki na YT, brzmi wsumie jak rajdówka taki osowaty dzwięk |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
szwarceneger1603 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 12:38:32
|
Poziom 8 Postów: 24 Data rejestracji: 01. marzec 2013 |
Dżwiek posiada ona przepiękny Słychać ją już z bardzo daleka |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 03 marzec 2013 14:43:37
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
Bardzo ładne Celica. Docelowo moim pierwszym autem miała być Celica TS ale z czasem doszedłem do wniosku że jednak potrzebuje coś większego Linia tego auta jest bombowa. Szkoda że Toyota zrezygnowała z napędu AWD bo auto miażdżyłoby jak stara VI gen GT4 lub V gen. Co do VVTI to ciekawy patent w lexusie mam podobnie. do 4200 obrotów bez szału ale jak tylko lekko się przekroczy nagle czuć przyrost mocy. Ale jakoś nie będę za tym tęsknił he he he |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 15:17:34
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
myslalem powaznie o 18 ultraleggery ale niestety koszty nie puscily,jesli chodzi o wage to jedne z lzejszych na rynku. damiansd4hide3 napisał(a): to jednym słowem VVT-i jest 2 funkcyjny, na miasto jak i do wyścigów. A powiedz mi ty masz zmienne 2 wałki czy 1 ? Oglądałem twoje filmiki na YT, brzmi wsumie jak rajdówka taki osowaty dzwięk jest to bardzo fajne rozwiazanie, tylko trzeba wyroznic ze vvti a vvtli to dwa rozne silniki celicy vvti to slabsza jednostka toyoty 140km a vvtli to dzielo yamahy ktora wykrzesala 192 km literka L oznacza lift czyli wznios zaworow tu mala regulka: "gdy przekroczyło się ok. 6000 obrotów, komputer ECU wysuwał specjalny trzpień w taki sposób, aby do działania przystąpiły znacznie ostrzejsze krzywki zaworowe. Dzięki temu w ograniczonym zakresie obrotów silnik miał wręcz wyścigową charakterystykę. Układ ten, choć niezwykle skuteczny, został jednak wycofany ze względu na niespełnianie norm emisji spalin" jest na 2 walkach. ladny dzwiek wydobywa sie z silnika jak sie go kreci, natomiast do wydechu zostal zalozony wysokoprzeplywowy kat plus emulator |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 17:46:27
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
A no to na 2 wałkach to jest to napewno znacznie lepsze, w 1JZ którego kupiłem mam tylko na 1 wałku, zwykłe VVTi. Ciekawe jak to będzie jeździc. 192 konie w takiej budzie to już napewno fajnie idzie, musisz mnie przewieśc |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 18:59:01
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
damiansd4hide3 napisał(a): A no to na 2 wałkach to jest to napewno znacznie lepsze, w 1JZ którego kupiłem mam tylko na 1 wałku, zwykłe VVTi. Ciekawe jak to będzie jeździc. 192 konie w takiej budzie to już napewno fajnie idzie, musisz mnie przewieśc nie takie zwykle bo z turbem tak? z tego co wiem to jest tam niesamowity moment obr. 1100 kg to jej najwiekszy atut, nie ma problemu przy najblizszej okazji |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 20:06:57
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
prawie 200 koni i waga 1100 KG? to tyle co moje bmw E30. Musi ładnie to latać Tak tak z turbem, nallepsze przy VVTi jest to że turbo wstaje już od samego dołu, najwyższy moment przy 2400 obr. 374 Nm a gdy turbo słabnie przełącza sie VVTi i dalej ciągnie Jakbyś wsadził do Celici turbo to pewnie było by podobnie, byłby fajny wykres |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 03 marzec 2013 22:09:56
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
daje rade w codziennym przemieszczaniu, juz nie jeden cwaniak sie na niej przejechal tym bardziej ze mam sciagniety emblemacik TS i mysla ze to 140 no wlasnie ten silnik jest ciezki do uturbienia, ze wzgledu na swoja charakterystyke i w pl nie ma fachowcow do jego wystrojenia, w vvti nie ma z tym problemu. ciagle mysle o zalozeniu jej kompresora to najlepsze wyjscie co prawda jest dedykowany greddy ale cena to masakra. w myslach kombinuje kompresor z rozbitego mercedesa itd zobaczymy co z tego wyniknie w sumie mamy podobne silniczki dobra opcja z tym turbem a niutki tylko do pozazdroszczenia szykuj ja niech drza be-emki twoja tez |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
kolumb6 |
Dodany dnia 11 marzec 2013 21:38:42
|
Poziom 10 Postów: 33 Data rejestracji: 23. październik 2011 |
Piękna ta toyotka Ogólnie to autko ma charakterek jak większość japońców Ja bym tu widział czarne fele <3 czarny z białm zawsze pięknie się komponuje |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
maiui |
Dodany dnia 14 marzec 2013 12:36:09
|
Poziom 13 Postów: 66 Data rejestracji: 24. marzec 2011 |
Nie no gratulacje wozu ! nic ino pozazdrościc Jest poprostu Zaje*&@#sta ! |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 19 kwiecień 2013 19:29:25
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
no i wreszcie kupione skarbenka |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 20 kwiecień 2013 11:46:08
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Fajne lampiony ciekawe jak wyglądają na aucie. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 21 kwiecień 2013 12:08:59
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
juz siedza pstrykne pare fotek to ocenisz nowy dizajn |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Travis |
Dodany dnia 21 kwiecień 2013 14:04:56
|
Poziom 12 Postów: 57 Data rejestracji: 01. luty 2013 |
Dawaj foty |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Glodny 1992 |
Dodany dnia 25 kwiecień 2013 10:37:56
|
Poziom 15 Postów: 85 Data rejestracji: 13. luty 2013 |
w weekend wrzuce Edytowane przez Glodny 1992 dnia 29 kwiecień 2013 09:25:19 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 29 kwiecień 2013 10:06:29
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
No no zaje^*Sta teraz na tych białych felach dużo lepiej wygląda niż wcześniej na srebrnych, lampy również na + nie sądziłem że będą lepsze. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |