JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Kwiecień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Tylne lampy al'a USDM
JaRule
Prosta modyfikacja, z którą każdy sobie powinien poradzić.

Potrzebne rzeczy:
- dwie oprawki żarówek dwuwłókowych do hondy
- dwie żarówki dwuwłókowe 5W/21W
- dwie diody prostownicze 2A (BY29 DC)
- próbnik 12V
- ok. 2,5m przewodu dwużyłowego
- śrubokręt krzyżakowy
- lutownica i cyna
- taśma izolacyjna
- nożyk do tapet lub skalpel

A więc zaczynamy:
1. Po lewej stronie po otwarciu klapy za wykładziną znajduje się kostka.
2. Za pomocą próbnika sprawdzamy który przewód to pozycyjne, a który stop.
Próbnik podłączamy do masy auta (np. śruba w bagażniku), włączamy światła pozycyjne i przykładając po kolei do każdego styku, szukamy styku przy którym próbnik się rozświetli.
Przy świetle stop potrzebujemy drugą osobę, która wciśnie pedał hamulca, a my w tym czasie tak jak w przypadku świateł pozycyjnych szukamy odpowiedniego styku ( robimy to przy wyłączonych światłach pozycyjnych).

W moim przypadku było to następujące przewody:
Img


2. Teraz przeprowadzamy przewód do lampy na klapie, najlepiej jest go przykleić do wiązki która idzie po zawiasie, wtedy mamy pewność, że się nie uszkodzi.
3. Odkręcamy plastikową osłonę lampy, która jest przykręcona dwoma śrubkami.


Lewa lampa jest kompatybilna z oprawkę dwuwłókową, natomiast prawa, nie posiada otworu na oprawkę i trzeba go wyciąć. Nic trudnego wystarczy, wyjąć lampę i wyciąć otwór w plastiku tak aby wchodziła w niego oprawka.
4. W lewej lampie wyjmujemy oprawkę światła przeciwmgielnego i odcinamy dwa przewody prowadzące do niej.
5. Teraz podłączamy wszystko tak jak na schemacie:
Img

Efekt końcowy:
Img


Pokazałem to na przykładzie Coupe 6 gen. Ale myślę, że sprawdzi się to również w 5 gen. Zarówno w Coupe jak i w Hatchbacku.
Nie tylko poprawia się efekt wizualny przy takiej modyfikacji, ale również bezpieczeństwo, gdyż jesteśmy lepiej widoczni na drodze.
"W dziczy jak Clark Kent chcę historii bronić,
tylko ludzka głupota mnie osłabia jak kryptonit."
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 

Poleć ten wątek
URL:

Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Civic VI Licznik, dolot, lampy, panel nawiewu, sensor oparów paliwa Sprzedam 1 06 styczeń 2015 12:55:32
Lampy tył coupe Si biało-czerwone Stanley, podłokietnik, cup holder Sprzedam 3 06 październik 2014 10:30:16
Lampy al'a TypeR Civic 6g Dział Techniczny 2 14 luty 2014 10:59:55
Dimmer do civica 6g, oprawki dwuwłóknowe, CB, uniwersalne tylne nadkola Sprzedam 1 13 luty 2014 21:26:29
Lampy + atrapa na rejestrację Supra MK3 - Szwajcaria ARCHIWALNE TEMATY 1 13 styczeń 2014 22:05:09
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019