JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Kwiecień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Millers Oils oleje silnikowe z technologią NANODRIVE Energy Efficient
rpmotorsport
Img

JAK TO DZIAŁA?

Tarcie powoduje straty energii.
Tarcie powoduje zużywanie się silnika.
NANODRIVE redukuje tarcie, mimo, że lepkość oleju nie jest niższa.
Straty energii w wyniku tarcia są mniejsze.
Zużycie paliwa zostaje zredukowane.
Silnik zużywa się wolniej.
Żywotność silnika jest wydłużona.

KOSZTY UTRZYMANIA SĄ WIęC NIŻSZE.


ENERGY EFFICIENT OLEJE I DODATKI
ROZWÓJ TECHNOLOGICZNY KOLEJNA EWOLUCJA

Nasza technologia niskiego tarcia Nanodrive została po raz pierwszy użyta w olejach serii Motorsport przeznaczonych do użytku w samochodach wyczynowych: rajdowych i wyścigowych. Dzięki niej, zawodnicy mają do dyspozycji wyższą moc i moment obrotowy, co przekłada się na osiągane wyniki.

Teraz, ta sama technologia pozwala nam na stworzenie energooszczędnych olejów silnikowych i przekładniowych do samochodów osobowych.

technologia Nanodrive redukuje straty wynikające z tarcia w silniku, skrzyni biegów, układzie paliwowym
niskie tarcie skutkuje obniżeniem zużycia paliwa
niskie tarcie wydłuża żywotność części ruchomych w silniku, zwłaszcza chwilę po rozruchu
redukcja kosztów utrzymania pojazdu: niższe zużycie paliwa oraz dłuższa żywotność

Jednym ze sposobów na obniżenie zużycia paliwa przez silnik jest używanie oleju o obniżonej lepkości. W przypadku konwencjonalnych olejów, może się jednak wtedy zdarzyć, że przy roboczej temperaturze oleju, film olejowy będzie zbyt cienki, by zapewnić maksymalną ochronę komponentów silnika. Dzięki technologii Nanodrive, możemy rozwiązać ten problem &#8211; osiągamy niższe tarcie, nie obniżając jednocześnie lepkości oleju, tak więc film olejowy jest dokładnie taki, jaki być powinien.Obniża to koszty utrzymania samochodu, gdyż po prostu mniej energii musi zostać użyte, do napędzania pojazdu.

Img
OLEJ NANODRIVE TO NIŻSZY WSPÓŁCZYNNIK TARCIA

W codziennym użytkowaniu, bardzo często uruchamiamy i wyłączamy silnik. A silnik zużywa się najbardziej w momencie uruchamiania. Oleje Nanodrive zawierają składniki, które tworzą na metalowych częściach silnika powłokę o
obniżonym współczynniku tarcia. Zupełnie inaczej, niż przy stosowaniu konwencjonalnych olejów, powłoka ta pozostaje na powierzchni, nawet wtedy gdy temperatura silnika spada, a silnik jest wyłączony. I jest tam, gdy uruchamiasz go ponownie &#8211; tak, aby chronić silnik od samego początku. Poniższy wykres przedstawia, jak współczynnik tarcia oleju EE Longlife Eco 5w30 obniża się wraz ze wzrostem temperatury &#8211; to redukuje zużycie paliwa. Po schłodzeniu silnika, zaczyna się drugi test, symulujący ponowne uruchomienie silnika. Współczynnik tarcia jest w tym momencie znacznie niższy niż konwencjonalnego oleju, oraz niższy niż w momencie rozpoczęcia testu. Ta cecha oleju pozwala lepiej chronić silniki, które działają w systemie start/stop.

Img
NANODRIVE to technologia, która pozwala ograniczyć negatywne skutki podróżowania na krótkich dystansach.

DLACZEGO NANOTECHNOLOGIA?
W zamkniętych silnikach spalinowych 15 &#8211; 20% energii jest traconych poprzez tarcie wewnętrzne. Dzieje się tak z kilku czynników: lepkości oleju, która ogranicza swobodny jego przepływ, ale także strat wynikających z tarcia pomiędzy pierścieniami a cylindrami, tarcia na wale korbowym oraz zaworach. Dla porównania: straty powstałe w wyniku tarcia w układzie napędowym oceniane są na około 10%. Oleje o niższej lepkości, które są coraz częściej stosowane, mają szereg właściwości, jednak dominującą ich cechą jest mniejsza ochrona przed zużyciem, chyba, że zostały opracowane przy użyciu najwyższej jakości dodatków &#8220;anti-wear&#8221; &#8211; czyli chroniących przed zużyciem. Dla przykładu: coraz większa popularność systemów start/stop w samochodach seryjnych powoduje, że oleje silnikowe muszą coraz lepiej chronić panewki.

Cząstki nano, mimo małej objętości mają bardzo duże pole powierzchni. W rezultacie wyższy procent atomów może wchodzić w interakcje z innymi materiałami, co prowadzi do wzrostu reaktywności . Dzięki temu, można zaprojektować cząstki nano o konkretnych właściwościach, które idealnie współpracują z większymi cząstkami w tej samej formulacji. Gdy dochodzi do kontaktu pomiędzy tymi dwoma powierzchniami, znacznie wzrasta temperatura oraz zużycie metalu, często prowadzi to do awarii mechanicznej. Cząstki nano działają jak miliardy łożysk kulowych, które wypełniają przestrzeń pomiędzy ruchomymi częściami metalowymi, przylegając do wszelkich, nawet mikroskopijnych nierówności. Ich właściwości są często porównywane do&#8230;. cebuli, gdyż cząstki nano mają zdolność do złuszczania się pod dużym ciśnieniem, zrzucając zewnętrzną warstwę, która z kolei tworzy na powierzchni metalowej warstwę ochronną &#8211; tzw. tribofilm. Film ten chroni części metalowe zarówno w warunkach statycznych , jak i dynamicznych, a co za tym idzie &#8211; redukuje tarcie i zużywanie się części. Ogólnym efektem jest obniżenie tarcia w warunkach smarowania granicznego.

Img

OLEJE SILNIKOWE Z TRCHNOLOGIĄ NANODRIVE DO SAMOCHODÓW SERYJNYCH OZNACZONE SĄ LITERAMI EE ( ENERGY EFFICIENT).

[size=150]Tylko w listopadzie, promocyjne ceny, sprawdź koniecznie![/size]
https://www.rpmot..._7091.html

Img
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 

Poleć ten wątek
URL:

Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Tłoki, korby, wały, panewki i inne części silnikowe do sportu Oferty RPMotorsport.pl 1 09 październik 2015 12:03:05
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019