JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Maj 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosów]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Usuwanie EGR - Tuning za 2 zł
damiansd4hide3
EGR - to system recylkulacji spalin, odbywa się to w ten sposób że część gorących spaliny z kolekotra
wydechowego wlatuje wprost do kolektora ssacego gdzie nastepnie z cala mieszanka wlatuje do
cylindrów i jest przepalane. Dzięki temu inżynierom Nissana udało się o 7% obnizyć zawartość
dwutlenku azotu w splinach kosztem spadku mocy.

Można zrobić prosty zabieg i zablokować doplyw spalin do kolekotra ssacego. Poniżej w podpisach
zdjęć opis jak tego dokonać i uwolnić pare kucy w calym zakresie obrotów.

Potrzebne narzędzia i materiały:
- piłka do metalu lub brzeszczot,
- klucz płaski 10,12,24.
- moneta 2zł Oczko ;)

UWAGA: w niektórych modelach jak w P11.144 za EGR jest czujnik temperatury spalin i usunięcie
EGR spowoduje zapalenie się kontrolki Check Engine - w takich modelach nie usuwajcie EGR!
1. odpowiedź na pytanie dalczego to tuning za dwa zł
2. widok

1. odpowiedź na pytanie dalczego to tuning za dwa zł

Img

2. widok na standardowy 150 silnik w Primerze GT

Img

3. odkręcamy osłonę termiczna z kolektora wydechowego

Img

4. tniemy rure EGR i wycigamy uciekty fragment i zdejmujemy z niego nakrętkę

Img

5. odkręcamy nakrętkę od rury EGR

Img

6. w powstaly otwór w kolektorze wsadzamy monetę 2ZŁ

Img

7. zakręcamy ją nakrętka zdjetą z rurki EGR

Img

8. część rurki, która została w samochodzie zaklejamy taśmą

Img

¬ródło: nissanklub.pl
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 
gacuus
W nowszych samochodach EGR wylacza sie programowo, i tedy zaslepia, pozniej nie wywala bledów,

korzysci z wywalenia EGR to nie tylko wieksza moc ale tez i mniej zanieczyszczony olej i uklad dolotowy.
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ... Hehehe :D

Img

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Podzielenie się tym wpisem:
Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
 

Poleć ten wątek
URL:

Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Chip tuning w TomaRacing koło Warszawy Oferty RPMotorsport.pl 1 20 styczeń 2017 19:14:02
Kolektory wydechowy, wydechy cat back Turbo Works tuning sklep rpmotorsport Oferty RPMotorsport.pl 1 30 czerwiec 2015 10:55:32
Nowości w ofercie, fotele, kolektory wydechowe, tuning Oferty RPMotorsport.pl 1 26 czerwiec 2015 10:55:13
Tuning silnika, części do sportu, nowa oferta w rpmotorsport.pl Oferty RPMotorsport.pl 1 24 czerwiec 2015 11:17:16
Tuning sklep www.rpmotorsport.pl tuning mechaniczny Oferty RPMotorsport.pl 1 30 styczeń 2015 21:13:53
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019