Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
Honda ACCord VI CL SOHC VTEC
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 09 czerwiec 2014 22:46:32
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Przedstawiam wam mój kolejny japoński (dupo)wóz - HONDA ACCORD VI CL Silnik: 1.8 16V SOHC VTEC, F18B2, benzyna Wersja wyposażeniowa: SE Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Moc: 136KM @ 6000 RPM Moment obrotowy: 175 Nm @ 4800 RPM 0-100 km/h: 10,4s Produkcja: 2000r. Masa własna: ok. 1380-1475 kg (nie ważyłem osobiście, dane od ciotki Wikipedii). ACC kupiony jakoś w połowie kwietnia br. (anglik), w zasadzie niespodziewanie. Jeździ na srebrnych aluskach 15", na nich laczki bodajże 195/70. Na fabryczne nagłośnienie nie narzekam, cieszy ucho (z tego, co mi wiadomo, siedzi tam Bose) Co do "kopa" - no niby jest czym jechać, jest niby ten VTEC, ale na dłuższą mete i tak dostaje baty od mojego Mitsu Na chwilę obecną mam parę planów odnośnie niewielkich modernizacji Acc, m.in. zmiana tego paskudnego wydechu (bo wygląda jak od diesla), pomalowanie zewnętrznych części pod kolor Hondy (lusterka, listwy, klamki), usunięcie większości seryjnych znaczków z karoserii, otwierana całkowicie tylna klapa bagażnika... a przede wszystkim wrzucenie wlep Japan Elite na szyby Jeśli macie jakieś inne fajne pomysły na to auto - są mile widziane Możliwe, że skorzystam, jeśli przypadną mi do gustu Niedługo po zakupie:
Seba-pdPL dodał/a następującą plik:
|
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
rudy88 |
Dodany dnia 10 czerwiec 2014 23:46:47
|
Użytkownik VIP Postów: 24 Data rejestracji: 21. lipiec 2011 |
zamien na moją (przynajmniej pojdzie w dobre rece) bo jak juz wspominalem to poluje na celice a Hani byle komu nieoddam ;p
EAT/SLEAP/JDM
|
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 12 czerwiec 2014 02:20:26
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
sprzedaj i kup coś co jedzie
chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 12 czerwiec 2014 04:34:42
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
w anglii jest sporo fajnych JDMów więc znajdź coś po co inwestować w coś co jest słabsze od carismy? |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 12 czerwiec 2014 07:44:35
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Wszystko z czasem panowie, póki co musze przejeździć jakiś rok, później bede szukał czegoś innego Małymi kroczkami, a do przodu Honde kupiłem bardzo okazyjnie, w zasadzie grzechem było jej nie wziąć. Sprawna w 100%, wzięta od pasjonata-hobbisty, nic nie stuka, nie kopci, wszystko robione na bieżąco, a to wszystko za małe pieniądze A co do tego, że Hanka "dostaje baty" od Mitsu to prawda - niewiele wolniejsza, bo waga samochodu robi swoje, o jakieś 0.4s jest gorsza od Kariny, ale to nie jest powód, żeby od razu po niej jechać Przecież Honda to też japończyk
|
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 13 czerwiec 2014 20:39:41
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
honda nie kopci ? to nie honda każda honda kopci ale ty tego nie wiesz bo jezdzisz mitsu kogo nie zapytasz kazdy wie ze jak honda nie kopci to znaczy ze cos jest zepsute chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 13 czerwiec 2014 20:54:36
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Moja nie kopci przynajmniej nikt mi o tym nie powiedział i sam tez nie widziałem |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 13 czerwiec 2014 21:55:39
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Natomiast ja słyszałem, że Honda może lekko zakopcić dopiero po przekroczeniu ok. 5000-6000 RPM No chyba, że ktoś ma dziure w wydechu
|
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
gacuus |
Dodany dnia 13 czerwiec 2014 22:18:43
|
Poziom 24 Postów: 342 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
damiansd4hide3 napisał(a): Moja nie kopci przynajmniej nikt mi o tym nie powiedział i sam tez nie widziałem bo sie z tylu nie widziales albo oleju nie masz chcesz podskoczyć mi? No na pewno ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 09 lipiec 2014 23:20:00
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Zostały wyczyszczone i pomalowane zaciski specjalnym (czerwonym) spray'em do zacisków. Wpadły również (w końcu) na szyby klubowe wlepy, a do środka nowe, gumowe dywaniki Połączony z 08. wrzesień 2014 23:03:56: Odświeżyłem z zewnątrz reflektory przednie w zasadzie za bezcen, "domowym sposobem" Co prawda to nie to samo co polerka maszyną i preparatami, ale i tak dużo to dało - z resztą efekty oceńcie sami Przed i po odświeżeniu: -> -> -> Efekt choćby takiego "domowego" odświeżenia reflektorów można zobaczyć w nocy Bez porównania jaśniejsze światło z lamp oraz lepsza widoczność na drodze Edytowane przez Seba-pdPL dnia 08 wrzesień 2014 23:05:50 |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 28 luty 2015 17:31:54
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
Odkopuję temat Aż mi wstyd, że tak dawno tego tematu nie aktualizowałem Wymieniony został olej w skrzyni biegów na dedykowany MTF-3 oraz zakupione (na zaś) 5l oleju silnikowego Shell Helix HX7 10W40 Przed świętami BN zrobiłem prezent Accord'ce i oddałem ją na: - dokładne mycie (w tym profili zamkniętych, spodu, komory silnika wraz z silnikiem) - profesjonalną ręczną polerkę - konserwację spodu i karoserii (na przyszłość, żeby sól czy inne paskudztwo nie chwyciło się auta). Fotka przed i po myciu komory (i) silnika: Przed: Po: Więcej zdjęć w załącznikach pod postem Wrzucona została jeszcze wcześniej para wlep na tylny zderzak (powód to nie rdza czy jakiekolwiek wgniecenia ). Jakiś czas temu został kupiony i wymieniony kompletny prawy przedni zacisk hamulcowy, ponieważ tłoczek tak skorodował, że w ogóle przestał odbijać i nie dało się go cofnąć nawet maszynką, co za tym idzie temperatura tarczy i hamulców była tak wysoka, że po przejechaniu ok. 8 mil (~13 km) i po podejściu do koła, można było kiełbaski smażyć, WD-40 nie pomagało choćby na chwilkę
Seba-pdPL dodał/a następującą plik:
|
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
damiansd4hide3 |
Dodany dnia 28 luty 2015 17:41:57
|
Główny administrator Użytkownik VIP Postów: 1326 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
no to ładnie zapieczona szczęka hamulcowa.... Komora silnika na ++ zdecydowanie zawsze to przyjemniej się patrzy czy coś robi pod maską. |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
|
Seba-pdPL |
Dodany dnia 04 maj 2015 00:50:48
|
Główny administrator Marketing Użytkownik VIP Postów: 459 Data rejestracji: 14. marzec 2011 |
AKTUALIZACJA: Hondy na dzień dzisiejszy już nie posiadam, odjechała z dniem 2 maja 2015. Za to wymieniłem ją na inną zabaweczke, którą przedstawię niebawem na forum |
Podzielenie się tym wpisem: | |
|
Poleć ten wątek | |
URL: |
Przejdź do forum: |