JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Kwiecień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Subkategoria 2
[ZTS] Stożkowy filtr powietrza - montaż
Co będzie potrzebne ?

* Stożkowy filtr, numer katalogowy E-0940)
* 4 śruby, nie dłuższe niż 1.90 cm
* Wiertarka z małym wiertłem.
* Różne gniazda, klucze i wkrętaki.
* Nóż.
* 1 zip-tie łącznik.


KROK 1 - Usunięcie pokrywy i samego filtra powietrza



Otwórz maskę i poluzuj zacisk węża, który posiada przewód powietrza do MAF*. Wyjmij czujnik temperatury powietrza na pokrywie skrzynki powietrza przekręcając go lekko. Odłącz wiązkę przewodów MAF z MAF. Otwórz szybko dwa uwolniająci zatrzaski mocujące pokrywę powietrza na polu powietrza, i zdejmij pokrywę skrzynki powietrza (z MAF załączonym) z komory silnika. Wykręć 4 śruby mocujące MAF do pokrywy skrzynki powietrza i usuń MAF z pokrywy skrzynki powietrza. Nie powinno być cienkiego gumowego "O"-ring, (pierścienia) który mieści się między MAF a pokrywą skrzynki powietrza. Pierścień "O" w dalszej części instalacji.


*MAF - Przetwornik MAF (przepływomierz) . W każdym samochodzie ma inny kształt. KONIECZNIE sprawdź jakiego kształtu jest w twoim samochodzie !


KROK 2 - Usuwanie dolnej pokrywy filtra



Wyjmij panel filtra powietrza i usuń dwie śruby, które mocują dolne pole powietrza w pojeździe. Jedna śruba jest od strony błotnika, a druga jest od strony wieży kolumny. Wewnątrz pudełka powietrza, zobaczysz rurę wlotu powietrza, który żywi powietrze do silnika od wewnątrz błotnika. Istnieją trzy zaczepy mocujące rury do skrzynki powietrza.Skorzystaj z noża, zrób cięcie wzdłuż każdego boku na każdej karcie. To pozwoli Ci zginać wypustki i wsunąć do skrzynki z dala od rury wlotowej. Usuń pole powietrza z pojazdu.


KROK 3 - Montaż stożka do ↓przepływomierza↓ ( MAF'U )




Obraz pokazuje grubość filtra i podstawy stożka MAF




KROK 4 - Ponowny montaż czujnika MAF & AT

Przesuń MAF ze stożkiem z powrotem do montażu filtra do rury powietrza, co prowadzi do korpusu przepustnicy i dokręcić zacisk węża. Wiązka zespołu znajdował się z boku i MAF był trudny do oddzielenia. Upewnij się, że MAF jest w stanie obrócić filtr stożkowy tak aby wiązka przewodów znajdowała się na górze czym będzie łatwiej dostępna. Teraz masz wierzchołek stożkowy filtr na rurze wlotowej powietrza, która wystaje z błotnikiem. To będzie umiejscowienie filtra w miejscu, bezpiecznym. Z MAF zainstalować i zlokalizować czujnik temperatury powietrza i przymocować go do ujemnego przewodu masowego akumulatora z zip-tie (zacisk aku) .





Te obrazy pokazują pełną instalację filtra stożkowego na przepływomierzu



Autor nie gwarantuje sukcesu w tej prezentacji, przy naszym pojeździe !!!!



Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019