JAPAN ELITE - Miłośnicy, pasjonaci i posiadacze japońskiej motoryzacji
MENU
Polub nasze profile społecznościowe
Ostatnie posty
Ostatnio na Forum
Artykuly
Komentarze
Najnowsze filmy
Partnerzy
Kalendarz
<< Kwiecień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Brak wydarzeń.

Ankieta
Skąd dowiedziałeś/aś sią o Japan Elite?

Reklama na innym forum/stronie
Reklama na innym forum/stronie
12% [6 głosów]

Od znajomego
Od znajomego
53% [27 głosów]

Poprzez Facebook
Poprzez Facebook
8% [4 głosy]

Z Google
Z Google
16% [8 głosów]

Przez wizytówką
Przez wizytówką
0% [0 głosów]

Przez naklejką na samochodzie
Przez naklejką na samochodzie
12% [6 głosów]

Ogółem głosów: 51
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 04. lipiec 2013

Archiwum ankiet
Reklama
Subkategoria 2
[PM] Co możemy zregenerować w samochodzie ?
Jakie części można z powodzeniem poddawać regeneracji?


Alternator





Jeżeli posiadamy zepsuty, ale kompletny alternator, oddanie go do regeneracji jest jak najbardziej dobrym pomysłem. Nowe elementy dobrej jakości są bardzo drogie, więc opłaca się odnawiać alternatory, w których sprawna pozostała tylko obudowa (w razie jej pęknięcia możliwe jest spawanie). Zregenerowany w profesjonalnym warsztacie alternator może pracować nawet lepiej niż nowy, co znane jest choćby właścicielom samochodów marki Fiat, którym doskwiera niefortunne umiejscowienie tego podzespołu.


Rozrusznik




W przypadku rozrusznika zasady przyjęcia go do odnowienia są w zasadzie takie same jak przy alternatorze, a skuteczność naprawy jest również bardzo wysoka. Oszczędności na regeneracji mogą sięgać aż 75% ceny fabrycznie nowego elementu.


Przekładnia kierownicza




Wycieki i luzy w przekładni kierowniczej są częste w wielu modelach samochodów. Ceny nowych elementów mogą przyprawić o ból głowy, więc wyjściem jest w wielu przypadkach regeneracja. Warunkiem jest jednak, aby maglownica nie nosiła oznak nadmiernego zużycia oraz nie była skorodowana.


Tarcze hamulcowe




Jeżeli tarcze w naszym samochodzie są delikatnie zwichrowane lub nierównomiernie zużyte, można je poddać procesowi przetoczenia. Da się go wykonać bez zdejmowania tarcz z piasty, ale warunkiem jest, aby po przetoczeniu grubość tarczy nie była mniejsza

Poleć ten artykuł
Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Reddit StumbleUpon Tweet This Yahoo
URL:

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme designed by Damian Majoch
Copyright Japan Elite © 2010-2019